Skyview

Jaha idag tog man Skyview oskulden då... GRATIS ;)
Jag och therese va lite tidiga vid Globen
så då passade vi på och åka Skyview.
Det var helt OK och härlig utsikt,
men fuck va det blåste längst uppe på Globen Huuuaaa!

Aja nu har man testat det också =)









Efter det så gick vi till HM där dom hade lagt undan klänningen som jag ville testa innan jag köper den,
men även den satt som ett smäck, så den fick följa med hem!
Men nu är det iaf slut på shopping här för min del ett tag.
Herregud va allt kostar pengar haha ;)
Måste ju spara tills vi åker till Danmark första veckan i november =)
Woohhoooo SEMSTER !








Om en stund ska jag hämta den finaste,
sen hem och göra Lasagne och sen blir det gymmet ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0