Statusar som e så meningslösa!

När man loggar in på Facebook så ser man olika
"kedjestatusar" m.m. som är helt meningslösa enligt mig.
Så här lyder en av alla meningslösa statusar:

En äkta vän ser de osynliga tårarna medan de falska tror på léendet

Och jag håller bara helt enkelt inte med sådana statusar.
Det stämmer ju inte för fem öre.
är man BRA vänner och nära så ska man kunna prata med varandra,
inte hålla tyst och inte säga nått och låta den andra "gissa" sig fram om det är något fel,
man har ju liksom annat och tänka på och kan inte gå runt och undra: Hmmm mår min kompis dåligt nu??
Nej nej nej helt fel!
ABSOLUT så ser man på en person om något kanske är fel om man känner varandra riktigt väl,
men då ska man ha känt varandra riktigt länge för och kunna känna igen olika uttryck m.m..
Men går en vän till mig runt och ler och säger att allt e bra, då e det klart jag litar på den personen att allt e som det ska... ELLER???
Och bara för det så är man inte FALSK!

Så det så ;) hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0