Träning + Fredagsmys

Igår kväll vart det träning för min del med veronika och Jonna.
Vi körde 30 minuters kondition och sen körde jag och veronika lite axlar och rygg.
Detta pga att i torsdags morse när jag kom till gymmet så började jag med att sola 20 minuter,
sen han jag springa knappt 2 minuter på bandet innan en PT kom fram till mig och sa att det gick kräksjukan på gymmet,
så jag begav mig rätt så snabbt därifrån!
Så därav kvällsträningen igår istället ;)

Men nu i helgen ska jag ta en paus ifrån gymmet och unna mig en massa gottigotti ;)
Ikväll blir det middag på Fridays för mig och Patrik
och imorgon en massa goda tårtor ;) Vi ska ju trots allt på kalas!


Igår kväll när jag och Patrik hade lite fredagsmys så kom han in med ett paket till mig,
det var ett underklädes sett från Change, tyvärr var BH,n för liten så den ska vi åka och byta nu när forum öppnar =) Gulliga lilla älskling jag har ♥






Runt 15 tiden blir Novalie hämtad av sina gudförlädrar,
då dom ska åka till Bläcktornsparken och sen hem och mysa!


Dags att sätta på sig ett ansikte för dagen ;)
Ha det gött alla kära vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0