Domedagen är här...

HERREGUD checka in molnen som va igår kväll...
Jag vart rädd, riktigt rädd haha!







Det här var vid ca 20 tiden...
Och så mörkt brukar det inte vara då!



Idag är en fullsmockad dag!
Har jobbat mellan 7:30-14
hämtade upp Novalie från Ektorp,
lagar mat just nu,
ska slänga i mig lite mat för att sen
hämta upp kusin Isabella i Värmdö
och köra henne till hennes dans i Alphyddan,
vänta på henne medans hon dansar
och sen köra hem henne till Värmdö igen!

Ja hörrni, vad gör man inte för sin älskade familj ♥


Min Prinsessa...




Åh förresten...
JAG ÄLSKAR MITT VARDAGSRUM!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Vilka läskiga moln!

2011-09-15 @ 16:57:50
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Ja verkligen sunkiga tider!

Jo jag hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och ger mig bättre tider. Ja 9-13 eller 10-14 hade också varit bra. :)

Kram

2011-09-15 @ 17:40:11
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Jenni

Skitsnyggt vardagsrum. NÄSTAN lika fint som vårt. Hahaha skoja bara ;) Ditt är finare :)

2011-09-15 @ 19:53:47
Postat av: Johanna

Åhhh så snyggt vardagsrum! Ge mig lite inspiration! :) älskar lila! kram

2011-09-16 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0