Give me everything!

Den låten e ju så bra!
Blir verkligen på dans humör när jag hör den...
Mmmmm vill ut och dansa, det var ett tag sen ;)



Hela kroppen börjar digga när låten spelas ;)

Har egentligen inte så mycket att skriva om,
jobbar ju en del och är mest hemma just nu!
Har ju små börjat med lite promenader och
målet är väl o komma iväg till gymmet så småningom..
Men just nu är humöret inte det bästa när dom håller på och tapetserar
i Novalies rum och hela lägenheten ser ut som KAOS!
Men målaren sa imorse att allt ska vara klart imorgon,
så då kan man börja fixa i Novalies rum och göra fint igen =)

Och röra sig i lägenheten igen som en "normal" människa hehe!


Nej nu till lite bilder ;)


Den nya hårfärgen är: Wella Viva Color 545 Brunviolet - Rich plum ;)



Igår va jag och fikade och lunchade med Beccuuuuuuus ;)



Dagens väder då:




Men iaf, bortsett från lägenheten och det så mår jag prima skinka!
Är lycklig och mår toppen ;)
Är fortfarande överlycklig att jag har KÖRKORT!!!!

Är så STOLT över mig själv,
bestämmer jag mig för något så ser jag till och fixar det!
Här ligger man inte på latsidan inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0