It's time for work!

Godmorgon alla som e vakna ;)

Här hemma sitter jag själv i mörkret i vardagrummet och dricker mitt kaffe
innan jag ska börja röra mig mot jobbet!

Känner mig lite mör idag hehe,
va på barnkalas igår och vart även bjudna på middag.
Svea och Sofia hade fyllt 2 år ♥
SÖTKORVARNA!

Oj så jag busade med ungarna efter maten haha,
riktigt skoj så därför känner jag mig lite mör just nu haha!
Man börjar väl bli gammal eller nått ;)


Som sagt så e det jobb som gäller idag
eller iaf fram till 14, sen hem och mysa med Novalie.

Patrik ska på Fotboll ikväll,
så jag tänkte nog bjuda min älskade dotter på restaurang
idag nere i centrum hehe ;)
Så slipper jag vara den där tråkiga och trötta mamma
som har jobbat hela dagen och sen ska stå vid spisen och laga mat,
så det blir nog bättre med ett restaurangbesök ;)


Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe
Hörs kanske senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0