Ny IPHONE i huset ;)

Vart e min mobil?
vem har den?
Novalie eller Patrik???
Ja nån av dom brukar alltid låna den och spela på eller så,
så igår så bestämde jag mig för att Patrik skulle få sig en egen IPHONE 4
så slipper jag leta efter min varje gång eller vänta på att han ska spela klart,
så jag köpte en till honom igår!!!

Han e ju väldigt envis av sig och säger att han inte vill ha en egen
för det fungerar lika bra med en gammal telefon som det går att ringa ifrån,
MEN hur kommer det sig då att han alltid ska ta min????

HA HA han vart iaf glad och idag ska han aktivera den,
min ÄLSKLING är värd den ♥


Strax så beger sig jag och novalie mot förskolan och sen vidare till jobbet,
och imorgon är kag LEDIG ;)
Men måste lämna in bilen eftersom den inte gick igenom besiktningen...

Så jag och min lilla familj får nog passa på och storhandla idag
eftersom vi inte kommer ha någon bil sen på ett par dagar!


Ne nu ska vi fixa det sista här hemma
innan dagens äventyr ;)


Hoppas ni alla andra får en bra dag !


Gammal bild på mig och min Prins ♥

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Är det din egen bil? Tänkte om du behövde en bil så har vi en volvo 855 kombi till salu. Vi behöver sälja den så fort som möjligt. Hör av dig om du är intresserad! :)

Hoppas du får en bra dag!

Kram

2011-09-19 @ 09:08:11
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

vad kostar en Iphone 4 nuförtiden? :)

2011-09-19 @ 09:32:22
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0