PLANERING!!!

Oj oj oj säger jag bara...
hahahahha GUD va jag coh mamma har skrattat idag!

Nu ska ni få höra om vår kommande semester vecka
som vi ska ha,
dessa har vart våra planer ;)

Först skulle vi hyra stuga på Åland,
men ångrade oss snabbt
och ville ha en stuga i Sverige med inomhus pool.
Alla var bokade så då funderade vi på en sista minuten utomlands!
Men min kära mamma vägrar flyga och vi vill ju att alla ska följa med,
så vi började prata om att bila till Italien - Milano.
Så vi började småräkna lite på hur mycket det skulle kosta o.s.v!
Tog en rökpaus och tänkte lite och insåg sen att jag ville
inte att hela semestern skulle gå åt att sitta i en bil ner till Italien
för att sen få vara där ca 2 dagar och sen börja bila hem igen
(för det tar ju ett tag och åka bil dit),
så då kom jag med förslaget att åka bara till Tyskland
och bo på hotell där,
så vi började räkna på det och hur mycket det skulle kosta!
Sen började jag bara kolla runt lite på nätet och hittade detta!!!



Alla bilder är INNIFRÅN huset!!!




















Så tillslut så hamnade vi i DANMARK haha!
Så imorgon ska mamma ringa och boka denna villa ;)

Nu har man nått och se fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Fan vad snyggt huset är!

Hoppas det inte är upptaget när ni ska boka.

Vad skönt med en liten minisemester ner till Danmark. :)

Kram

2011-09-11 @ 18:53:01
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Riktigt snyggt ju!

2011-09-11 @ 21:46:33
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0