Borta bra men Hemma bäst!

Kom hem igår kväll strax efter 19 tiden.
Guuuuud så skönt det var!

Det stämmer verkligen med "Borta bra men Hemma bäst"
Sen saknade ju jag mina 2 älsklingar här hemma också!!!

Trots omständigheterna (alltså begravningen)
så var det riktigt kul och härligt att träffa mina gudföräldrar igen.
Visserligen träffade jag dom i oktober förra året när Novalie fyllde 3 år,
men jag själv har inte varit hos dom i finland sen 8 år tillbaka eller så.

Och jag har nog världens häftigaste gudfar
- 87 bast och huuuuur cool som helst,
visslar och livet är härligt enligt honom! hehe han e grym ;)

Nej nu ska jag och Novis gå hem till verra och Emilia och leka lite,
sen kommer Novalies farmor och hämtar henne,
för imorgon är förskolan stängd och både jag och Patrik jobbar!

Sen när Novalie har blivit hämtad så är det jobb som gäller för mig 14:30-21

Nej nu ska vi fixa det sista sen blir det lek med dom bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0