Come Oooooon ;)

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik hehe ;)

Hörrni snart e det ett 7:30-14 pass som gäller och sen ett APT möte till 15:00
SEN är det jag som e ledig torsdag, fredag och lördag (fast lördagen har jag begärt föräldraledigt)
Skönt för mig va ;) hehe!

Så nu har man ju extra energi i kroppen när man vet att man är ledig sen ;) hihi!!!


Imorgon är det dags att börja kolla på bilar ordentligt på nätet,
även fredag för på lördag hoppas jag att vi blir med bil här hemma!

Den där vita Passaten som min "pappa" kollade på åt mig,
va ABSOLUT inget att ha
och så kan det ju vara!
Bilarna ser så himla fina och fräscha ut på nätet och det står så bra om dom,
men när man väl är där för att kolla så är det bara skit!

Är jävligt glad att jag har min "pappa" som är bilkunnig och hjälper mig
annars skulle det vara jag som köpte en skitbil hehe ;)


Ne nu ska här borstas tänder sen e det dags att gå ;)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro - Foto

Har du kollat på olika bilfirmor i sthlm sånna som säljer begagnat? Vet att det finns nån firma i haninge och huddinge men de finns ju typ över allt. När man köper från firma brukar dom ju vara servade och sådär, sen har man väl någon slags garanti när man köper från firma så det måste ju blir svårare att köpa grisen i säcken som man kan göra på Blocket :) Lycka till hoppas ni hittar nåt vrålåk!

2012-04-18 @ 09:37:36
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0