Emma dag idag!

Eller rättare sagt en ta hand om sig själv dag!

Efter jag lämnade lillskrutten på förskolan så gick jag och en arbetskamrat en PW på ca 1½ timme.
Sen hoppade jag in i bilen och drog till G-berg och solade solarium.
Sen vidare till Orminge C för och fixa lite grejer och sen hem för lunch!

Kollade även på 3 st BB klipp som jag missat ;)
Sen tok deckade jag i soffan i ca 40 minuter!

Såååå skön dag!!!

Har fått en massa sms och mms på Novalie och Wilma av Wilmas mamma.
Dom verkar ha det kanon kul där!
Känns så skönt och äntligen "våga" släppa Novalie hem till någon kompis från förskolan.
Novalie är ju verkligen omtyckt på sin förskola av sina vänner och
alla vill komma hem till henne eller att hon ska hem till dom.
men nu har jag iaf släppt iväg henne till Wilma,
sen får vi se vem nästa blir ;)
Kul =)

Ska strax börja med middagen,
idag blir det kyckling gryta med ris.
Det är den godaste kyckling grytan jag vet,
den lärde jag mig av mitt gamla x's mamma Annelie.
Den är sjukt god och fortfarande en favorit för mig =)
Så den ska jag smaska på idag ;)


Hörs kanske senare ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Vilken underbar du verkar ha haft gumman! :)

2012-04-10 @ 16:56:39
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: evelina

Vad blev det för bil? :)

2012-04-10 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0