Fullspeckad Torsdag 19/4

Vi går tillbaka några dagar!

I onsdags kväll förra veckan så kom min mamma och hämtade mig och Novalie!
Vi sov hemma hos min familj onsdag - lördag...
En liten mini semester ;)
Men jag kan säga att man va helt slut efter dessa dagar där och allt bil letande m.m.!

Aja på onsdagen hände det inte så mycket,
vi var hemma rätt sent hos mamma så det vart väl nästan läggdags direkt.

Vi stannade längst vägen och tog en cigg,
visst fick jag en fin bild ;)


På torsdag förmiddag drog vi till Eskilstuna då min mamma hade bokat in en tatueringstid vid 13:30 tiden.
Mötte upp "farsan" och sen följde vi med mamma när hon tatuerade sig!

Dags att lägga på skissen på underarmen!


Skissen


Min fina mamma ♥


Färdigt ;)
Jag och lillebror är förevigade på mammas arm hehe ♥


Han med lite lek i parken utanför också ;)
Novalies Morfar leker för fullt för sig själv hahaha!


Efter detta började bil sökandet!
Och jag säger bara JÄVLAR va svårt det är att hitta en bil som passar en,
ja jag och min "pappa" kanske må vara lite kräsna,
men ska det vara bra så ska det... hehe!





Nära att bli ett köp på denna bil,
men ångrade oss i sista sekund hehe!




Kollade på en hel del andra bilar också, men fotade inte dom eftersom det inte va nå intressant!
Just nu ligger mitt intresse på en Saab 9-5, gillar dom sjukt mycket hehe!
Lägger in 2 bilder på en sån Saab som jag fastnat för!



Bilderna är lånade från blocket!

visst e dom grymma ;)
Tycker jag iaf !

Fredagen och lördagen vart rätt så lugn eftersom mamma och "pappa" jobbade o lillebror gick i skolan,
så jag och Novalie va bara hemma! Och sen va det ju värsta snö vädret också så det var ju inte alls kul att gå ut!
Passade på att leta bilar på blocket hela fredagen och lördagen!

(några bilder på prinsessan hemma hos mormor & morfar)






Väl hemma på lördagen var man helt slut efter allt bil letande.
Men nu är jag igång igen och letar för fullt ;)

Ja hörrni så såg min "mini semester" ut hemma hos mamma o Co ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0