Gamla bilder!

När jag va hemma hos mamma så kollade jag igenom gamla fotoalbum,
älskar att titta tillbaka och minnas ;)
Tänkte bjuda på några bilder hehe.


jag på min 18 års dag






Jag och Therese Lundgren och tomten.
jag i den lila/svarta klänningen



Jag och Zandra som ligger i vagnen



Jag och min älskade bästis Veronika.
På den här bilden ser det ut som våra döttrar Novalie och Emilia!
Dom är sina mammor upp i dagen hehe!



Jag och Zandra igen ♥


Min mormor & morfar ♥


HA HA en gång i tiden hade man brillor ;)


Som sagt, kul är det och kolla på gamla kort ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliie

HAAHAHAHA gud vad roligt att se.

För det är typ så här som jag minns dig Emma. :)

Men framför allt minns jag Zandra :P

2012-04-24 @ 17:48:12
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0