Helgen i bilder!

Dålig update nu i helgen,
men äntligen kommer en update ;)

Vi tar den i bilder!

I fredags drog jag till fiskis,
först hem till Karro för att hämta henne
och då stötte jag på denna fina söta älskade PRINS ♥


Sen bar det hem till "morsan" Maria för lite drinkar och vin och skratt!


Och jag var tvungen att "balla ur" lite ;)











Jaaa det va en kådis jag hade på huvudet hehe ;)







Dagen efter vaknade man upp till detta!!!





Så det vart en SEG dag med lite bus med Novis


Och även "bakis" mat!
liten Calzone va? haha


Idag har vi städat lite här hemma,
sen vart det iväg och storhandla för 2 veckor framöver!
Till middag vart det Sushi för min och Novalies del och Yakitori för Patriks del.





Efter middagen gjorde jag lite muffins!
Detta är första satsen som vart STOOORA muffins fyllda med apelsinkrokant choklad.
Den andra satsen tog jag ej kort på men dom vart fyllda med vit choklad!


Imorgon ska min kära "el padro" åka och kolla på den här bilen åt mig.
Jag fastnade för den och tycker om den.
Så håll tummarna att den är något att ha!



Nu ska jga slänga mig i soffan och glo på BB.
ha en fortsatt bra kväll ;)

CIAOOO

Kommentarer
Postat av: susse

Den där bilen ser fin ut =)

Tänkte fråga om du tagit körkort för automat bil? Såg att den där bilen var automat.

Funderar själv på att ta körkort för automat.

2012-04-15 @ 21:14:49
Postat av: Anonym

Gulliga Elias

2012-04-16 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0