koko dag igår :/

Började måndag morgon med att försova mig med Novalie.
Vaknar 7:10 och börjar jobba 07:30!

Det var bara att slänga på oss kläder och börja springa ;)
Men det gick hyffsat fort med tanke på att jag lämnade Novalie
på förskolan innan och jag var på jobbet 07:45.

Men redan av att ha försovit sig så blir dagen konstig,
man börjar den med stress och och det är svårt
att hitta tillbaka och bli människa igen!

Aja jobbade fram till 14 sen åkte jag till Novalies förskola och skulle hämta henne.
Förskolan har väldigt lite med parkeringar plus
att dom håller på och bygger/gräver där och man får knappt plats att parkera,
så jag ställde mig på en gång där lastbilar åker igenom.
Jag tänkte ju att detta kommer att gå snabbt,
jag skulle ju bara springa in och hämta henne.
När vi väl kommer ut efter ca 5-10 minuter så står det
en fly förbannad lastbilschaffis där och gormar,
Och jag fick höra att jag var ett INKOMPETENT FRUNTIMMER,
jag bad verkligen om ursäkt och försöka klappa honom på ryggen,
varav han puttar bort min hand och svär.!
Han va så jäääävla elak,
jag vet att det var mitt fel men han fick ju inte vänta länge...

Aja när jag väl kom därifrån så drog jag och Novis till nacka Sjukhus
där jag röntgade min högra handled och sen vidare hem för middag!

Gårdagens middag bestod av Soja & Limemarinerad Lax och ris.
Riktigt gott och starkt var det ;)
Så det blir nog en liten favvo för oss alla 3 här hemma!

Runt 18:30 tiden hämtade jag upp Jonna
och vi drog ut till G-berg och tog en liten promenad och sen solade vi solarium.
Efter det så hämtade vi upp Veronika och åkte till Ica maxi!

Var hemma runt 21:30 tiden coh då vart det en dusch
och sen intog jag soffläge och kollade på BB!


Imorse var det patrik som försov sig,
han väckte mig 06:30 han egentligen skulle börjat jobba!
haha undra hur hans dag slutar ;)


Ska strax och lämna Novalie (vågar fan inte ta bilen dit haha)
Sen är det jag som befinner mig vid forum vid öppningstid!
Ska försöka hitta någon slags tunika eller så som jag ska ha på en begravning.
Åker nämligen till Finland näst nästa helg på begravning!

Sen börjar jag jobba kl 14!

Hoppas ni alla får en bra dag för det ska jag fan ha idag ;)


Oj nu vart det en lång uppdatering ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vad jobbigt när man får såna dagar! Vilken jävla otrevlig lastbilschaufför. Du bad ju ändå om ursäkt, han kunde ju faktiskt ha tagit emot den och lagt på sig ett leende. Så länge fick han ju faktiskt inte vänta! Jaja.. Människor i dagens läge är så tvära och sura så fort man råkar göra nåt litet litet fel! Då är man det ena och det andra. :-/ hoppas din dag slutade bättre i allafall! Kram

2012-04-17 @ 10:52:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha fan vad alla lyckas försova sig nuförtiden. I Fredags försov jag mig och igår! Som tur var hann jag till jobbet i tid iallafall bara slänga på sig kläderna och kuta. Skyller på Iphonen haha telefon jävel i sömnen trycker man lite här och var på skärmen när man ska stänga av klockan.



Fast jag tycker dagarna går så jäkla fort när man försover sig man springer inte runt och gäspar som man annars kan göra man vaknar liksom med ett ryck och sen är dagen igång på direkten ;P



Hoppas ni slipper försova er nå mer.

2012-04-17 @ 17:58:39
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0