Snart är påsken slut!

Och även denna arbetsvecka...
Har ju jobbat alla dagar nästan hela veckan
förutom i onsdags och snart ska jag bege mig
mot jobbet för mitt sista arbetspass 8-19
SEN är jag ledig i 2 dagar!

Så påsken har spenderats på jobbet
med god mat och härliga kollegor och underbara oldies ;)

MEN det ska bli skönt och vara ledig 2 dagar nu
och bara göra det man känner för!

Igår på självaste påskafton så jobbade jag till 14,
sen kom min älskade mormor hit på middag!
Vi bjöd på Tacos ;)
Novalie fick leta efter sitt påskägg från oss (Hello Kitty påskägg med massa godis)
och sen fick hon ett påskägg av sin gammelmmormor med kläder och leksaker!

Efter middagen drog jag och mormor
till G-berg och solade solarium.
Så skönt =)

När jag kom hem så satte jag och patrik oss ner vid datorn
och började små planera våran semester lite!
Vi vill ju så gärna dra utomlands
och hittade en resa som skulle passa oss,
till Gran canaria!
Men sen började vi tänka om lite och eftersom
vi ska köpa bil snart så skulle det vara kul
och dra till kolmården och Astrid Lindgrens värld!
Ja en massa planer men det återstår och se
vad vi bestämmer oss för att göra!


Ne nu måste jag fixa det sista sen blir det JOBB JOBB JOBB ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0