Teater

God morgon gott folk!
Här hemma är jag och Novis vakna.
Vi ska strax äta frukost.

Idag är min enda lediga dag på hela veckan
och den har jag lovat bort till Novalies förskola,
ska hjälpa dom idag för vi ska ta med halva barngruppen på Teater.
Ska bli rätt så skoj faktiskt!

Sen i eftermiddag kommer min
lillebror Johnny och sover över till imorgon
och åker till sin skola härifrån!
Så det blir trevligt ;)

Har varit rökfri sen i lördags kl 14
och det går rätt så bra,
men lite jobbigt då och då,
men som sagt så "fuskar" jag lite genom att snusa mini snus!
Men målet är väl att bli helt nikotinfri!!!

Är fortfarande på biljakt efter den perfekta bilen
och väntar på mina mindre stressiga jobbveckor
då man kanske hinner iväg och kika lite på bilar!
bara denna vecka kvar sen är det lugnt i ca 3 veckor ;)
Så håll tummarna att man blir med bil snart,
vill verkligen ha min alldeles egna bil juh!

Antingen så blir det nog en Volvo V70 eler en Saab 9-5
Har så svårt att bestämma mig hehe!
Bilder lånade från blocket!

SAAB 9-5
Saab 9-5 2,3t SE 4D Automat 1-Ägare 0:-Kontan

VOLVO V70
Volvo V70 2,5T Automat
jag har faktiskt inte så mycket mer att blogga om!

Höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0