Upp och hoppa din gamla loppa!

Vaknar alldeles för tidigt eftersom jag börjar jobba 14:30
och behövde inte lämna Novalie på förskolan imorse för det gjorde Patrik.
Men nu sitter jag här färdig för gymmet men dom öppnar inte först kl 09:00

Aja hinner väll ta det lite lugnt innan dess då hehe!

Men from idag ska jag börja träna igen ordentlig,
får hoppas att man håller sig frisk nu!
Har fortfarande lite hosta kvar men det gör nog inget.

Just nu vid detta blogginlägg så är det: 41 timmar sedan jag tog min sista cigg.
Visserligen så snusar jag just nu och det hjälper till en hel del!
Men jag vill verkligen bli av med mitt sug efter cigg.
och hellre snusar jag än och röker!

Och jag vet att det är mer jobbigt att sluta med snus än cigg,
men jag skadar ingen av att snusa (förutom mig själv)
PLUS att allting handlar bara om viljan.
Och ciggen har varit min allra största DROG
sen jag var ca 13-14 år.
Men jag mår verligen inte bra av att röka,
får svårt att andas, känner mig som en gammal nucka
som har 5 år kvar att leva efter att jag rökt!
Och nu JÄVLAR ska jag fan försöka ändra mig!!!

Så håll tummarna att jag grejjar detta denna gång!
Har ju hållt upp 1 månad för 1 år sedan,
men nu ska jag hålla upp resten av LIVET!!!

Emma goes RÖKFRI för hundraelfte gången hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad duktig du är! :) du är stark och jag tror nog du klarar det! Det är jag helt säkert på. Har man en stark vilja om att göra nånting så går det vägen och det verkar du ha. Jag håller alla tummar och tår för att du ska klara det! Kram

2012-04-02 @ 16:34:14
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har aldrig rökt i hela mitt liv, jag har inte ens provat att röka. jag är så stolt att jag inte röker. Människor som röker ser väldigt slitna och gamla ut när dem har rökt i bara några år. Tänk då när dem har rökt i många år vad skabbiga människornas hud kommer att bli av giften. Jag är 47 men ser ut som 27 för att jag inte röker. Jag får alltid höra att jag ser så ung ut. Du som tränar borde aldrig ha börjat röka. Du som är så söt också, tänk på din hud

2012-04-09 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0