Åland

Åland har nog gått o blivit mitt favvo ställe.
Jag bara ÄLSKAR Åland och människorna där,
vattnet och den "fria luften"
Helt underbart!!!
 
En dröm skulle ju vara att få ha ett sommarställe där.
Men till dess får man ta in på hotell eller hyra stuga där ;)
 
Regniga Sverige
 
Soliga Åland
 
Det vackraste som finns ♥
 
 
Min fina Älskling
 
Novalie och hennes farfar kastar stenar i vattnet
 
Malin & Linnea =)
 
KÄRLEK
 
Sååå fint
 
Dags för middag på Rock klubben DINOS
 
 
Novisen i sitt ESSE haha
 
Jag myser på hotellrummet med en morgonkaffe ochTV
 
Det finns en jätte mysig Ö där det finns lite djur, lekplats och där kan man även bada!
 
 
 
Fikapaus ;)
 
 
Älskar vatten =)
 
Klart Nappe ska få vara med på bild också ;)
 
Stannade till vid Käringsund innan vi åkte hem med båten till Sverige
 
 
 
 
 
I väntan på att få åka in på båten!
 
Testade en glasskaffe, väldigt söt, men OK
 
Den här T-shirten köpte Novalies farfar till henne, han tyckte den passade Novisen haha!
 
 
Som sagt, helt underbart hade vi på Åland
Synd bara att jag va sjuk =(
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Lia

åh så mysigt ni har haft det. kramisar

2012-08-13 @ 09:54:00
Postat av: Emelie

Ser ut som ni haft det underbart.
Avundsjuk man blir och kul att se Malin & Linéa också!

2012-08-15 @ 11:32:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0