God morgon gott folk!

wow vilket kul ställe jag jobbade på igår,
väldigt soft men med härliga personer!
Iofs så var det bara mitt första intropass
så det kan ju vara helt annat när jag går mitt andra ;)
Men än så länge känns det bra!
 
Efter jobbet igår kväll så drog jag och Verra till Ica maxi och kollade runt lite,
jag köpte även lite hostmedicin till mig,
hostar något fruktansvärt och får ont i huvudet efter ett tag eftersom jag hostar så mycket!
 
Aja I-landsproblem ;)
 
Idag är jag ledig och ska umgås med mina älskade vänner Therese och Veronika,
så nu ska jag gå och sminka mig och fixa det sista, sen lämna Novalie på förskolan!
 
Förresten - igår fick jag mitt efterlängtade VS paket,
2 är till mamma och 1 är till mig ;) LOVE IT!!!
 
 
Kraaaaaaaaaaaaam ;)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack =) Jag kan inte få nog av att titta på henne. Förstår knappt att det är vår bebis.

En förlossningsberättelse kanske kommer upp, vem vet =)
Kram

2012-08-14 @ 15:23:43
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0