Halvvägs till helgen!

Onsdag morgon ;)
God morgon alla....
 
Idag är det ett 13-21 pass som gäller.
Och mellan 13-14 ska jag ha mitt första medarbetarsamtal med min chef.
Både pirrigt och kul!
 
Och på fredag är sista dagen då jag måste ta mitt beslut,
så snart får ni veta vad det handlat om hela tiden ;)
 

Igår efter middagen packade vi ner en tröja och vårat Wii spel och åkte till forum en snabbis.
Novalies ena tröja var trasig i sömmen så den bytte vi och Wii spelet lämnade vi in på Game.
När vi kom hem så beställde Patrik sitt efterlängtade Playstation 3.
Han har tjatat om det till o från sen det kom ut på marknaden och nu är det äntligen beställt.
Glad va han ;)
För mig så kvittar det om vi har Wii eller PS3 för jag är inte helt inne i tv spel m.m.
Men är min karl glad så är jag glad !
 
Igår va jag duktig och bokade in Novalies 4 års kalas också.
Så detta år kommer vi ha ett barnkalas på Saltsjöbus...
Skönt och slippa städa och hålla efter alla barnen ;)
Novalie valde ändå 11 barn att bjuda och det är mycket tycker jag.
Men är det de hon vill så ja, varför inte?! ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0