Morgon Shopping - Kvälls Jobb

Halloj alla glada ;)
 
Lördag idag... Skönt!
 
Vid 10 tiden va vi i Sickla och shoppade lite och åt lunch.
Detta inhandlades idag!
 
Mjukisar till Patrik
 
Mjukisar till mig
 
Myströja till mig
 
Baslinne till mig
 
En bok där jag ska fylla i våra favvo recept =)
 
Klistermärken till Novalie =)
 
Just nu e jag hemma själv,
Patrik och Novalie åkte iväg med Patriks pappa och fiskade,
själv börjar jag jobba 14:30 och slutar 21.
 
 

Beslutet som ska tas har jag tänkt på hela tiden sen jag fick veta.
Jag tror jag har bestämt mig,
men skriver inget om det först det är klappat & klart
 


Hoppas ni alla får en fortsatt Trevlig Lördag ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Verra

Fin bok! Hur du än gör så kommer det bli bra! Lyssna på ditt hjärta. Puss!

Svar: Tack hjärtat...Ja jag älskar boken och det är så roligt och sitta och skriva i den ;) puss
Emma

2012-08-25 @ 15:18:05
Postat av: Roslagens blomma

Är du gravid? Ska du behålla det lilla barnet? Då får ju Novalie ett syskon. Hur länge har du och din kille varit tillsammans?

Svar: NEJ jag är INTE gravid... då hade inte beslutet varit så svårt...Vi har varit tillsammans i 5 år detta år
Emma

2012-08-25 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0