Mysmorgon...

Igår kväll kom min mormor hem till oss och har sovit över,
så kl 07:30 imorse väckte Novalie mig och min mormor!
Just nu sitter mormor och Novalie i köket och målar och jag sitter här och bloggar ;)
 
Igår va älsklingen med sin pappa på IKEA
och köpte ytterliggare 2 skohyllor som ska in i garderoben
och sen en bokhylla.
 
 
FÖRE
Detta vitrinskåp va proppat med böcker och jätte Oordning,
och sen så var det inte i samma träfärg som allt annat i sovrummet!
 
 
EFTER
I den nya bokhyllan vart det riktig ordning på böckerna
och den är även i ekfaner precis som allt annat i sovrummet =)
 
 
Känns lite ovant men det vart OK =)
 
 
Det är så kul och göra om hemma,
man blir glad av det och mår bra =)
 
 
Nej nu ska vi käka lite frulle...
C yaaaaa

Kommentarer
Postat av: Charlotte Fahlen

Hehe förlåt om jag skrattar lite! Men ser att det inte bara e jag som har knas med bloggen... Det andra super fint när du fixa om :-) kram

2012-08-23 @ 18:12:30
URL: http://Onlyfahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0