Nacka Forum

Morrn morrn gott folk!
Solen skiner men satan i gatan va kallt det är ute!
Brrrrrr....
 
Idag är jag ledig ;)
Så Novalie ska på förskolan och efter jag lämnat henne så hämtar jag upp Jonna,
sen möter vi upp Therese i Forum.
Så idag blir det en Forum visit.
 
Tänkte smita förbi BR och se om jag hittar nå present till Novalie,
Vet att jag är ute i god tid, men lika bra det ;)
Och sen vill jag även förbi lampaffären i forum och få lite inspiration,
för vi vill ha en ny lampa i Vardagsrummet men vet inte riktigt ännu vilken...
Dessa gillade vi på nätet igår:
Zooma
Zooma
 
aja vi får se vad det blir ;)
 
 
 
Nej nu ska vi fixa det sista här hemma och sen börja röra oss...
 
HÖREEEEEEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0