Ny vecka - Nya tag - Nya beslut

Jobbhelgen är över och nu är det en ny vecka.
Den startar vi med jobb :P
Ett 7:30-14 pass är det som gäller idag!
 
Sen är jag faktiskt ledig imorgon så det ser jag verkligen fram emot ;)
 
Idag jobbar jag med bästa Anna-Lena!!!
under dagen måste jag försöka ta reda på en hel del grejer
innan mitt giltiga beslut ska tas.
 
Många tror att jag ska gifta mig eller är gravid,
det jag inte fattar är vad det skulle vara för svårt att ta ett beslut då??
Det är väl ändå positivt att gifta sig (om man nu vill det)
eller skaffa ett till barn (om man nu vill det med) hehe...
aja men inget av dessa 2 saker är det, så nu har vi det avklarat ;)
Sorry om jag gjort er besvikna hehe!
Men jag lovar att skriva här sen när allt är klart ;)
 
Jaha va händer mer då??
Jooo - väntar ju för fullt på att Emilias lillebror ska komma snart,
det är sååååå spännande och jag tänker på det varje varje varje dag!
Att snart, riktigt snart så är det dags ;)
 
Lite gammal bild på Emilia & Novalie
Men tänk att den där lilla korven till vänster ska bli storasyster! ♥
 
Nehe hörrni, ni får ha en bra dag!
Så höres vi ;)
 
CIAOoOoOoOo
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åå sötisar! Va små dom va :D
Hihi ja nu är det spännande kan ju hända när som helst egentligen. Puss

2012-08-27 @ 06:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0