O så va det det här med bloggningen...

No time...
just fun!
 
eller nått ;)
 
Har helt enkelt inte haft tid eller lust att blogga,
men nu e jag här igen!
 
Det har vart fullt ös sen man kom tillbaka från semestern.
Jobbat på vanliga jobbet, jobbat extra på nya jobbet, storhandlat,
hittat på saker med Novalie m.m.
 
Rutinerna är i full gång helt enkelt!
 
Just nu väntar jag på att bulldegen ska jäsa klart
sen ska jag faktiskt unna mig soffläge tills jag börjar jobba.
Ett pass på 14:30-21 är det som gäller idag.
 
Från fredag till lördag så sov Novalies faster Malin över hos oss,
på lördagen åkte vi och badade och shoppade lite i Sickla.
söndagen va jag, Patrik och Novisen på Aqvaria på Djurgården,
Novalie tyckte det va skoj =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Aqvaria vart det en lunch på O'Learys
 
Gud va jag och Patrik skrattade när vi såg denna tavla på O'Learys haha KLOCKREN!
 
Broöppning - Novalie tyckte det va häftigt ;)
 
Efter det åkte vi direkt till Coopen i Gustavsberg och storhandlade,
hem - packade upp och sen vidare till IKEA.
 
Det vi lyckades få plats med i bilen från IKEA va ett nytt databord (skitsnyggt!!!)
och 2 skohyllor.
Patrik får åka imorrn och köpa det sista med sin pappa och med större bil ;)
 
Före och efterbild på datahörnan hemma hos oss!
 
FÖRE!
 
EFTER
 
Hallen med skohyllorna,
nu känns hallen lite större när vagnen är ihopfälld och får plats någon annanstans
Tyvärr så är ju Novalie en stor tjej och sitter nästan aldrig i vagn längre,
men jag har inte hjärta och sälja den =( haha
 
Det är 2 skohyllor som jag satt fast på varandra,
tänkte köpa 4 till fast o ha i garderoben ;)
Nu ska det fanimej bli ordning ;)
 
Nej nu måste jag pensla bullarna och köra in dom i ugnen ;)
 
HA HA bjussar på heta bakbilder på mig själv hahaha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0