Semestern i bilder

En tjejkväll/reunion ♥
 
"Pappas" födelsedagstårta som jag gjorde ;)
 
Jag coh Novalie när jag tatuerade mig
 
Mamma och jag vart bjudna på kaffe när vi tvättade bilarna i Flen ;)
 
Novalie på Malmamarknaden
 
Emilia på Malmamarknaden
 
Novisen med sin Sockervadd
 
Novalie i bollhavet på båten på väg till Finland
 
I Finland - Jani, Novalie och Patrik
 
Mamma och kusin Issa vid bryggan där vi bodde i Finland
 
Mammut fiskar ;)
 
Kvälls Sysselsättning i Finland
 
Patrik o Jani bastade och sen vart det ett kvällsdopp
 
Jaaaaaa jag fick en fisk hahahaha....
Vi hade faktiskt fisketävling under veckan i Finland och den vann jag med 4 FISKAR ;)
 
Novalie hade en egen pool!
 
HA HA HA
 
Woohoooo
 
Mina gudföräldrars sommarstuga som vi bodde i när vi var där
 
Novalie gillade gungan
 
Det lilla lusthuset
 
Vattnet
 
 
Prinsessan ;)
 
Min mormor gick i pension fredagen innan vi åkte + att hon fyllde 65 år när vi var i Finland,
så lite kalas vart det för henne.
Här visar hon vad hon fick av oss
 
 
Tårtan
 
Sen vart det Finska låtar med dragspel hehe
 
Jani har byggt en by haha
 
Mina älskade gudföräldrar... 87 år och huuuuuuur pigga som helst ♥
 
Pluttisen på båten
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0