Ska man våga....

Våga sig på ett inlägg,
skrev ett jätte långt imorse med en massa bilder
men hela datorn hängde sig och allt försvann =(
 
Aja kan ju skriva om dagen iaf!
 
Idag åkte vi till Sydpoolen i Södertälje och badade.
Vi fick även med oss Savis och Ekrem =)
Riktigt skoj va det, men Novalie tyckte det var lite läskigt
och hon vill helst hänga runt halsen på mig eller Patrik
Fast hon hade både armpuffar och en sån där gul grej runt magen!
Det här är verkligen något vi måste göra mera så Novalie börjar våga.
Nästa gång blir det Nacka Simhall eller Gustavsbergsbadet.
 
Men som sagt en trevlig dag har det varit idag,
vi åt även kina/Thai buffe där cokså,
riktigt gott va det!
 
Väl hemma så deckade vi alla 3 här hemma,
vaknade för ett tag sen och vi har precis ätit middag.
Pasta med lax och sås vart det... Gott ;)
 
Som sagt så har vi fortfarande Semester och det är skönt,
men jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt känner mig lite smått rastlös.
 
Imorgon kl 10:00 ska jag göra en grej ;)
Håll tummarna för mig och jag delar med mig av det när allt e klappat o klart =)
 
ÅÅhhhhh jag skulle så gärna vilja anordna en kräftskiva innan semestern är slut,
men jag vet inte när, var hur, med vilka haha!
Ska det vara familjärt eller party... aaa ni fattar!!!
Aja allt löser sig,
i värsta fall har jag min lilla egna kräftskiva ;)
 
 
Dagens update KLAR!
 
Får se om jag slänger in lite bilder i ett annat inlägg
om hur våran semester har varit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0