Tjejträff

Go kväll!
Har som sagt vart ledig idag!
Veronika hämtade upp mig vid 9 tiden o då åkte vi hem till Therese,
åt frukost o snicksnackade lite!
runt 12 tiden vart det en sväng förbi forum, shoppade lite smått o lunchade :) alltid lika trevligt o mysigt o hänga med mina bästa tjejoooor ❤
Hämtade Novalie strax efter 14 tiden, kom hem, somnade o så vaknade vi strax innan 16! lagade middag, fick besök av Novalies farmor och Charlie, sen har vi bara slappat resten av kvällen!
Älsklingen gav mig en rygg och fotmassage, sååååå skönt ;)
Måste försöka sova nu, imorgon blir det en lååååång dag!
först andra introt på nya jobbet mellan 7-12 sen är jag äntligen åter från min semester på
mitt "riktiga" jobb och jag startar med ett 13-20 pass!
så imorrn blir det helt enkelt en HEL arbetsdag ;) .
men hörrni!!!! snart e det helg ;)
tror det blir grönan då ;) wiiiieeee




GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0