12-12-12

Under alla år som jag kan minnas
har nummer 12 alltid varit MITT nummer.
Mitt tur nummer, när jag spelade fotboll hade jag nr 12,
handlar det om siffror brukar jag oftast tänkta 12, jag fyller år 12 mars o.s.v
 
Idag är det ju den 12 DECEMBER 2012 = 12-12-12
 
Så idag borde det väll vara min tur dag då ;) hehe
 
 
Är iaf ledig idag och har Novalie hemma.
Blir och bara ta det lugnt idag!
Novalie är lite snorig och det kliar i halsen säger hon,
så som sagt blir det en lugn dag idag!
Vill ju att hon ska vara frisk imorgon
då det är Lucia på hennes förskola.
 
 
Igår kväll var jag som sagt på föräldramöte,
det var ett extra insatt pga lite grejer som hänt...
Inget om förskolan mer om en förälder
som kanske inte är helt 100% i huvudet!
men det gick bra och det kändes bra att alla fick säga sitt.
 
Efter det var det meningen att jag skulle ut och promenera med Veronika,
men stackarn hade feber så jag följde med Jonna till parkeringen
där både hennes och min bil stod.
Skrapade bilen lite och testade att starta den och det gick ju fin fint...
Sen gick jag hem och dansade ett Zumba pass...
 
Sen vart det en varmdusch
och resten av tiden vart det soffläge ;)
 
 
...
Nu ska jag testa Novalies Lucialinne
över hennes overall och se att den passar...
Hörs senare ;)
 
 
 
 

Förresten idag står det tomt på matlistan,
någon som har något gott förslag (lite lyxigare) maträtt...
Vill unna oss det idag ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Såg att vi har samma rubrik idag :)
Här kommer lite förslag på mat! :

Tacos
Tacopaj
Potatisgratäng och kassler
Hemma gjord pytt i panna med kryddiga korvar
Hämt mat

Svar: jaaa 12-12-12 hihi
ååhhh en massa förslag på mat ;) men det vart lövbigg med rotgrönsaker i ugn och bea :P
Emma

2012-12-12 @ 09:39:25
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0