9 dagar kvar till JUL

Morrn morrn gott folk...
Här hemma e jag uppe med tuppen!
Jobbar 7-14 idag.
 
Idag har dom gått ut med Klass 1 varning
men jag hoppas man kan köra runt 14 tiden
för då ska jag ev åka med min svärmor och hämta Novalies sista julklapp,
den är för stor för att åka kommunalt med så måste ut till farsta och hämta den!
Så nu hoppas jag att vi kommer iväg idag direkt efter jobbet ;)
 
Ikväll funderar jag på om man ska dricka lite glögg
och slå in de sista julklapparna.
För nästa helg ärdet fullt upp med
överraskning för Patrik som blir 25 ♥
och den sista julbakningen innan Jualfton...
 
Ja så jag hoppas att allt går som det ska idag !
 
Idag är det 9 dagar kvar till Jualfton...
Mysigt ;)
 
Ha en bra lördag allesammans!
 
En bild på Novalie från förra julen då hon firade "mini jul" hemma hos sin mormor och morfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0