Jag ska bli GUDMOR

 
Fick nog världens härligaste besked nu på kvällskvisten!
Jag fick frågan av Veronika och Magnus om jag ville bli gudmor till älskade Gabriel....
Och för mig är det en självklarhet, jag älskar både Emilia och Gabriel precis som om dom vore mina egna! Och sen har ju jag och Veronika vart bästa vänner med varandra i ca 22 år plus att Veronika och Magnus är gudföräldrar till Novalie!
Jag vart så glad så tårarna bara sprutade!
För mig är det här en jätte stor grej och jag tar det på fullaste allvar !
 
Jag är så göad och lycklig för detta! 
Jag känner mig helt komplett nu <3
 
 
 Älskade Gabriel!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: veronika

Älskade du ! Det känns så självklart att just du ska vara gudmor åt Gabbe =)<3

Svar: Åh det känns så himla bra... jag e såååååå glad <3 <3 <3
Emma

2012-12-08 @ 21:59:02
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0