Kom igen, kämpa på...

Vaknar 05:15 jätte pigg....
Hör hur 2 st män är utanför och skottar!
Gulle dom :P
 
Idag är sista arbetsdagen sen är jag och Novalie lediga fredag - lördag - söndag!
Ska bli såååååå skönt =)
 
Så idag lär jag gå från jobbet med ett leende på läpparna ;) hihi
 
 
Imorgon väntar ett läkarbesök för Novalie.
Jag har känt att hon har en knöl på halsen
BVC tror absolut att det inte är någon fara
men att det kan kännas skönt att kolla upp den ändå.
Så imorrn ska vi kolla upp den
och sen blir det massa lek och mys med dom bästa
Veronika, Emilia och Gabbe såklart ♥
 
Ni har väll inte missat att kika in på Veronikas härliga Blogg?
 
Sen har vi faktiskt inga speciella planer för helgen.
Vi tar det som det kommer....
men jag borde nog ta och gräva fram Nappe igen,
han är ju totalt insnöad IGEN!!!
 
Nej nu ska jag ta och sminka mig
sen väcka prinsessan!
 
HÖRES ;)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Å gulle dej <3 hur länkar man?

Svar: det finns 2st kedjor bland alla knappar när du bloggar och så klickar du på den "hela" kedjan... hänger du med? ;)
Emma

2012-12-06 @ 06:15:37
URL: http://veronikanordberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0