Lediiiiiiiiiiiiig ;)

Wiiiiiieeeee va skönt och få vara ledig - FINALLYYYYYYY!!!
 
Idag ska jag lämna Novalie på förskolan vid 9
sen kommer bästelina och Gabbe hit och hänger...
Det blir hemmamys för oss idag...
 
Novalie ska med en kompis hem efter förskolan idag
så vi ska inte hämta henne först 18:30.
 
Gud va kul med bloppisen igår...
Allt vart sålt bara efter ca 1 timme,
jätte kul ju!
 
Så ikväll runt 18 tiden kommer en tjej förbi
och hämtar alla kläder - paketpris vart det för henne ;)
Det är ju verkligen kul när det blir sålt,
även fast det inte blir en jätte stor slant
så är det kul att det kommer till användning ;)
 
Men något som jag ser fram emot är våren,
då ska jag ner i källaren och rensa ORDENTLIGT
sen kan man åka och ha bakluckeloppis!
Sånt är ju supermysigt...
Har haft det i Malmköping där mamma bor och där är det skoj
sen har jag haft det med Veronika och hennes mamma
på Siggesta Gård och det var också super skoj ;)
Ja man har ju en del att se fram emot!
 
 
Nej nu ska jag klä på min stora tjej här hemma,
hörs senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0