Mat mat mat

Jag e nog en fanatiker när det kommer till mat,
jag ÄLSKAR allt som har med mat att göra...
Får jag välja godis, chips, glass eller mat så blir det mat...
Ja ni fattar ;) haha
(inte konstigt att man e lite runt om maggan ) haha
 
Men iaf....
Jag och Novalie har bara tagit det lugnt idag,
svängde förbi centrum och handlade lite
sen kom vi hem och vilade i 2,5 timme...
Hoppas hon inte får feber nu bara,
för förkyld är hon =(
Och det som är lucia och grejer imorrn ...
(håller tummarna på en frisk prinsessa)
 
 
Nu ska jag iaf börja med dagens middag som kommer bestå av -
Lövbiff med rotgrönsaker i ugn och beasås...
Ska bli såååå gott ;)
 
Sen ikväll efter middagen tänkte vi ev. åka till forum en snabbis
och växla in lite euro som jag fått av min farmor från Finland.
Då kan man även passa på och underhålla bilen lite
så den inte fryser fast i marken igen haha...
 
Hörs senare ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Äter du aldrig vegetarisk mat? Jag är själv vegan för djurens skull. Det har jag varit nu i snart 33 år, sedan jag var 15 år, 1980. För jag älskar djur väldigt mycket. Det finnas jätte mycket goda vegan recept och vegetariska recept

Svar: Jag älskar sallad, rotfrukter, m.m MEN jag ÄLSKAR kött... så nej, vegetariskt är inget jag gör ofta, men det händer!
Emma

2012-12-12 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0