Med gott samvete

Det var länge sen jag la mig i soffan med gott samvete! Men nu är jag faktiskt värd det...


Efter allt pulsande i snön idag, jobbat 7:30-14, handlat, hämtat Novalie från förskolan och dragit henne i pulkan, lagat middag och DANSAT ZUMBA 20 minuter i sträck! Ja då anser jag att man får lägga sig i soffan med gott samvete ;)

Fast egentligen så gör jag allt detta ovan varje dag FÖRUTOM att dansa Zumba, men idag vart det iaf av och jag vart tok svettig! Känner mig svag i benen nu, SKÖNT !

Nu ligger jag iaf i soffan,
nyduschad och luktar gott haha (smorde in mig med VS vanilla coconut )

Snart kommer Patrik att servera oss varm choklad med mini marshmallows, vispgrädde och chokladsås + att det blir dags för julkalendern ;) myyyys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0