Snökaos!

Japp
dagens status på fejjan är om snökaoset och även på bloggar!
Men så e det ju ;)
 
och därför ska inte jag sticka ut så det blir ett inlägg om kaoset!!!
 
Och jag tackar gudarna att jag jobbar på hemmaplan åter igen...
För annars hade inte vi kunnat hämta Novalie på förskolan idag,
alla bussar från slussen ut mot nacka/värmdö är inställda...
Kul va??
Så vi vet inte när pappisen kommer hem heller,
eller om hans ens kommer kunna det :(
 
Kaos är det på jobbet också,
kvällspersonal kommer inte pga inställningar i trafiken
så folk vart beodrade höger o vänster att jobba över idag!
Men inte jag och det va tur det för det hade jag ändå inte kunnat...
Har ju ingen som skulle kunna ha hämtat Novalie då!
 
Ja hörrni...
SNÖ?!
vilket kaos!!! haha
 
Lite härliga bilder på hur mycket snööööö som helst!
 
Balkongen på jobbet
 
Min port, fast grannens fönster
 
Min balkong med massa istappar ;)
 
Snöat in i porten
 
Snöat in i porten
 
Min ljusslinga är täckt med massa snö :P
 
 
En sak bara......
GUD VA SKÖNT DET ÄR ATT VARA HEMMA ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0