Soja & Limemarinerad Lax med ris!

Nu kurrar det gott i magen,
ser verkligen fram emot dagens middag...
Och som ni ser på rubriken så är det de som blir till middag idag.
Typ världens godaste Laxrätt ;)
 
Åååhhhh kan verkligen inte släppa min kära bil Nappe ur tankarna...
jag har inte kört honom sen förra onsdagen.
Han är helt igensnöad och sen så känner jag
att jag måste ut på vägarna lite nu när snön och halkan har kommit!
Men jag vill helst göra det när det är ljust ut (varför vet jag inte - men så är det)
och jag hinner verkligen inte iväg på ljusa dagen
då jag har jobbat m.m....
Får väll bli till helgen då ...
 
 
Novalie har totaldeckat i soffan,
tänker faktiskt låta henne vila en liten stund idag!
 
Funtar på om man ska köra lite Zumba idag hehe...
Låta Patrik få ha nått skoj att titta på hahahahahah ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0