Träningsvärk from HELL!!!

Då välkomnar vi den jävligaste träningsvärken EVER!!!
 
Jag tränade ju som sagt nästan varenda kroppsdel när jag va på gymmet igår,
vaknade för en liten stund sedan och kom inte upp ur sängen...
Fick rulla mig ur sängen för att sedan resa mig upp!
HA HA shiiiiiit va ont det gör...
 
Men imorgon är det gymmet som gäller igen vare sig jag har ONT eller INTE...
Sen hem och duscha coh vila med Novalie för att sedan göra sig fin inför Nyår
och påbörja förberedelser av middagen...
 
 
Vi alla 3 här hemma vaknade som sagt för en liten stund sedan,
nu blir det frulle sen åker vi och storhandlar.
Kommer att handla NYÅRSMIDDAGEN och även 3 veckor framöver,
så det blir nog en hel del ;)
 
Sen är det jobb som gäller mellan 14:30-21
 
Angående NYÅR så blir det bara jag, Patrik och Novalie...
Skönt att bara ta det lugnt faktiskt!
Patriks pappa kanske skulle titta förbi en stund också,
men annars blir det god mat och nyårs bingolotto ;)
 
Så här ser våran meny ut också inför Nårsafton ;)
 
Aja hörs kanske senare ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0