vab + shopping

Halloooooooooooj
äntligen är jag hemma igen ;)
 
Vabbade ju imorse och sen när Patrik kom hem
så åkte jag och mamma iväg till forum och shoppade lite.
Vart lite julklappar och sen även lite nytt till mig själv ;)
 
bla denna supersköna (men ej så snygga) Pyjamas!
Jag bara älskar den!!!
 
Jag är ju så frusen av mig så långbrallor och långärmat kommer sitta susen ;)
 
Jag och mamma köpte även cigg idag.
Och dom har tydligen gjort om paketen...
Limited edition 2013 new year eller va det va,
lite häftiga hehe!
 
 
 
Nu är jag helt slut...
Imorgon är det jobb som gäller 13-20
och även resten av helgen,
sen är jag ledig måndag och tisdag nästa vecka hehe ;)
 
 
Nej nu önskar jag er alla en God Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0