1 februari 2012

Herreguuuuud så fort tiden går!
Redan 1a februari.
Hmm aja, man får verkligen ta vara på dagarna,
snart ligger man väl inför döden (så snabbt går det) haha


Här hemma är vi iaf uppe med tuppen,
Novalie vaknade strax innan 6 och hade ont i magen och var bajsnödig!
Jag funderar på om det har något med mjölk och göra.
För innan hon gick och lade sig igår så åt hon mannagrynsgröt :/
Aja återstår och se...

Idag jobbar jag!
Lämnar Novalie till senast 9
och sen börjar jag jobba kl 13
Får se om jag går ner till gymmet innan jobbet
eller sparar det till efter jobbet imorgon
eller både och haha!
Har en riktig träningsvärk i armarna och vid armhålorna haha.

Idag hämtar Novalies farmor henne från förskolan och sover över där till imorgon.
Så idag är det sista dagen på förskolan för Novalie denna vecka,
sen har hon helg ;) Skönt för henne !

Ne nu har jag babblat klart!




C YAAAA

Kommentarer
Postat av: Celina

2012-02-01 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0