2 arbetsdagar kvar...Bit ihop!

Igår var ingen bra dag alls på jobbet.
Inget var pga jobbet utan jag mådde sisådär!
Brukar ligga på 36,8 i temp men hade 37,1.
Inte alls mycket men jag kände av det!
Hoppas bara jag inte blir sjuk.
Har idag och imorgon kvar, sen är jag ledig
fredag, lördag och söndag så då kan jag bli sjuk ;)

Bara att bita ihop...

Känner mig lite bättre nu på morgon kvisten här hemma,
men idag blir det ingen träning!

Utan bara lämna Novalie och sen ta det lugnt här hemma
tills jag börjar jobba!

Igår var det som sagt alla hjärtans dag.
Novalie hade gjort detta fina hjärta till mig och Patrik




Och sen fick jag en bukett med Tulpaner av mitt stora hjärta!
Jag ÄLSKAR tulpaner ;)


Fick ni något fint på alla hjärtans dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0