2 konstiga dagar!

Humöret har inte vart på topp,
varken igår kväll eller idag på förmiddagen!
Helt sjukt att jag kan gå runt och vara arg/irriterad på - INGENTING?!

Aja just nu känns det lite bättre iaf hehe.

Igår som sagt så var det första gången
som Novalie fick ta med sig en kompis hem från förskolan.
Wilma var här i ca 3 timmar och det gick kanon bra!

Tog en massa kort på tjejerna,
men jag vet inte vad Wilmas mamma och pappa
tycker om att man lägger upp det på nätet,
så det får bli denna bild på tjejerna bakifrån ;)


Efter att Wilmas pappa hade hämtat henne runt 16:30 tiden
så åt vi middag och sen slängde jag mig på soffan,
låg där i ca 10 minuter och vart bara mer och mer irriterad.
Så jag bestämde mig för att dra ner till gymmet och göra av med lite aggressioner.
HA HA kan ju bara säga att det vart värre när jag väl kom ner.
HUUUUUR mycket folk som helst och as varmt!
Men när jag väl fick mig en maskin så knöt jag nävarna och sprang.
Jävlar va jag sprang på bandet!

Men jag tror denna irritation har med trötthet att göra.
Det vart mycket för mig igår, info på banken (som gick jätte bra)
tidsfördriv i centrum ca 2 timmar,
mvc (förnya recept),
hämta 2st 3 åringar som härjar här hemma,
laga mat m.m.!
Ja ni fattar :)

Idag har dagens irritaion handlat om att jag inte har någon bil haha,
ilandsproblem på HÖÖÖÖG NIVÅ!
Och INGEN har kunnat hjälpa mig under dagen heller.
Men nu äntligen har Patrik pratat med sin pappa
som snällt ställer upp och hjälper oss att skjutsa oss till Coopen i G-berg!
Så vi kan få fylla våran kyl & frys...

Hmmm vänta bara säger jag - tills jag köper mig en egen bil!!!


Har även börjat med detta
man ska tydligen gå ner i vikt av det!
Så jag ger det ett par veckor och så kan jag utvärdera det i bloggen sen!
Men jävlar säger jag bara vilken magknip jag haft idag...
Min mage har gått på högvarv :/

Ca 3 msk/dag - jag lägger det i en kopp kaffe eller te


2 tabletter/dag 1 till frukost och 1 till middagen


JA vi får väl se vad som händer,
om det verkligen funkar!

men har googlat en del på kokosfett
och det verkar riktigt bra ;)

Men som sagt - det återstår att se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0