Dagens träning avklarad!

Ska jag eller ska jag inte?
KLART JAG SKAAAA!

Nu är jag hemma och ny duschad
efter ett härligt träningspass!

Idag vart det:

15 min Crosstrainer
10 min Spinning

10*3 Plankan
10*3 SitUps

Sen nått mer som jag inte vet vad det heter hehe,
men man ligger på mage och höjer upp benen och överkroppen coh ligger så en stund!

Sen gick jag till gymmet och körde (det jag ÄLSKAR mest)
BEN

sen vart det lite rygg och armar också ;)



Nu blir det lite lunch
och sen vila!
Sen blir det till att jobba 13-21 idag!








Kommentarer
Postat av: fia

Vilken kämpe! Gå inte ut allt för hårt i början bara ;-)

2012-02-01 @ 11:18:38
Postat av: Charlotte Fahlén

heja heja på dej :)

2012-02-01 @ 15:50:55
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0