Igår var det en latdag...

Har loggat in här många gånger och vart på väg att blogga flera gånger,
men när jag väl ska börja så palla jag inte hehe!

Men nu slänger jag in ett inlägg om gårdagen.

Vaknade på helt fel sida igår,
alldeles för tidigt och jag var ledig.
Lämnade Novalie på förskolan till 9
sen gick jag ner till gymmet med Maria.
Väl där så kändes ingenting bra
Jag presterade inte alls bra och vart sur på mig själv för det haha.
Så när jag kom hem så somnade jag om vid 11 tiden och sob ÄNDA TILL kl 14:00
Snacka om att vara trött : /
Men när jag vaknade så va jag på bättre humör och sen hämtade jag Novalie.

Köpte även en grej till henne som hon uppskattade riktigt mycket!





En jätte skoj CD skiva med en massa gymnastikövning!
Först körde jag och Novalie hela CD:n tillsammans och
sen när Patrik kom hem så gjorde Novalie och Patrik det =)
Det var sköj men ack så jobbigt haha!





Igår till middag så åt vi en jätyte god mat!
Det vart Halloumiost med bönrör och bulgur till,
fast Patrik och Novalie åt ris till!
Riktigt gott var det =)



Mummmmms :D

Här om dagen alltså i tisdags så åt jag på restaurang.
Jag firade min bror som fyllde 18 år.
Det vart en kina restaurang där allt var rått som man plockade på tallriken,
sen gav man fram den till en kille som stekte alltihopa.
Det var också riktigt gott.

Lillebror ♥




Lillebror och jag ♥



Äntligen är alla födelsedagar avklarade ;)
Nästa gång är det jag som fyller hela 25 år.
Inte långt kvar hörrni!!!

Undra vad man ska hitta på,
någon med förslag?


Nej nu ska vi fixa det sista,
sen bär det av mot förskolan och jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0