Tidig morgon!

Heeeeeej gott folk!
Nu e jag tillbaka igen ;)

Vi alla gick och la oss vid 8 tiden igår.
Patrik och jag kollade på en film
och Novalie somnade gott emellan oss!

Patrik har redan gått till jobbet
och jag vaknade 06:15, hyffsat pigg ;)

Idag väntar lite träning med bästis (Verra), besök hos Therese som fyllt år (30) ;)
och sen jobb mellan 14:30-21.
Härlig dag idag =)

Igår kom vi som sagt hem från kryssningen.
Riktigt skoj båt för de vuxna,
men inte speciellt anpassad för barn (tyvärr).
Det enda som fanns för barnen var ett rum med kuddar och en klättervägg,
sen var det bara en massa olika barer,
så som Pianobaren, Whiskey baren, Beach party m.m.

Så Birka Paradise är mest för de vuxna som vill ha kul
eller bara njuta av en spa dag!

men det var kul och prova på den båten,
den skulle man ju kunna åka med när jag fyller 25 ;)
Dra med sig ett gäng och dansa på beachpartyt hehe !

Gillade även deras TaxFree riktigt mycket,
den va lyxig och fin och dom hade en massa skoj i affären =).

Vi kom iaf på båten vid 17 tiden,
fick sätta oss ner i en bar och vänta på att få gå till hytterna vid 17:30.
Väl i hytten lämnade vi av alla grejer och gick direkt till Buffen som vi hade bokat kl 18.
God mat och god efterrätt!
jag njöt haha ;)

Efter maten så började vi kolla in båten.
Spelade lite på maskinerna och hängde en stund i barnrummet
och självklart shoppade på taxFree.

Vid 23 tiden gick vi till hytten och vi alla somnade kanse runt 23:30.
Jag va den som vaknade först av alla dagen efter.
Kollade på klockan och den va 08:00!
Våran frukostbuffe öppnade 07:30
så vi hade missat 30 minuter av den,
så jag väckte alla och sa att det var dags för frukost.
Sen frågade Patrik om jag verkligen hade kollar rätt på klockan,
JAAAAAAAA klart jag hade haha,
men det jag missade var ju att det var finsk tid som stod på min mobil,
så klockan var ju bara 07:00 haha
Så vi låg kvar en stund och gick upp till frukosten vid 07:30!

Kl 9 öppnade badet och vi ville ju absolut testa det,
Så vi gick och badade strax efter frukosten,
den lite större poolen var lite för kall
så det vart till att hänga i bubbelpoolen som var riktigt varm och skön,
sen tog vi en drink allihopa (alkoholfritt såklart) och bara njöt!

Sen vart det ännu mer shopping, spel på automater och dans!

Var hemma vid 16 tiden och det var riktigt skönt!
Tog en dusch, packade upp och åt middag =)

Sen somnade vi gott efter filmen ;)


Lite bilder från kryssningen!

I väntan på hytterna


Novalie är fotograf hehe


Lek i det lilla barnrummet






mina älskade tjejer (i hissen)


Jag och min babe <3


Lite utomhusbilder ;)
Denna bild är tagen ifrån hissen som man åker i inne på båten ;)
Coolt =)







Bild på lite av det som vi handlade på TaxFreen ;)


DKNY parfym (limited edition) Såååå gott den luktar !




SNÖ örhängen, älskar dom!


Sen köpte jag en plånbok, rosa hörlurar till min Iphone,
en ögonskuggspensel, 4 flaskor vin, 1 limpa cigg.

Och Patrik köpte godis, en back öl och en parfym

och Novalie köpte en massa godis =)

En riktigt bra helg helt enkelt ♥



Kommentarer
Postat av: Emeliie

Vilka åkte på kryssning?

2012-02-06 @ 10:20:10
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Okej.

Hoppas ni hade en underbar resa!

2012-02-06 @ 13:37:47
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0