Tok deckar

Novalie har börjat sen ett tag tillbaka att hon INTE vill vila på förskolan.
Jag förstår henne eftersom hon är en av två som vilar!

Så hon är vaken och i full gång hela tiden på förskolan.
Men när hon är ledig eller det är helg så vilar hon fortfarande hemma
och det är mellan 1½-3 timmar och ÄNDÅ somnar hon i hyffsat tid på kvällen,
så då anser jag att hon behöver vila!
Jag tvingar henne inte, men hon är riktigt trött och somnar fort när hon ska vila.

Men iaf,
så nu för tiden så vilar hon inte på förskolan
och det resulterar i att hon tok deckar efter bara ett par minuter här hemma.

Igår bad hon mig sätta igång Friskis & Svettis cd skivan
så hon kunde ha gymnastik medan jag lagade mat,
självklart gjorde jag det!
Efter e liten stund så kikade jag in i vardagsrummet
för och se om hon hoppade till den riktigt HÖGA musiken,
men hittar henne såhär!







Trött tjej ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0