Torsdag = Sista arbetsdagen

Wohoooo Min kropp behöver vila!
Har inte jobbat för mycket,
men däremot tagit i alldeles för hårt på gymmet!
Så träningvärk LIKE A HELL!

Så idag är sista arbetsdagen för denna vecka
och jag slutar kl 14 Skönt ;)
Sen är jag ledig fredag, lördag OCH Söndag
de ni ;)

Hemma själv just nu också!
Novalie har ju sovit hemma hos sin farmor och patrik åkte till jobbet vid 05:30!
Skönt att sitta i tystnaden och bara datanörda och dricka kaffe ;)


Ne nu blir det en morgoncigg på det här ;)
(och JA, jag måste sluta röka också nu när jag börjat träna, men EN sak i taget) hehe

Kommentarer
Postat av: Charlotte Fahlén

lite skapande e bra =)

kan hjälpa dej oxå om du vill göra samma..



eller något liknande =)

2012-02-02 @ 13:57:13
URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0