Andys Lekland

Igår lovade jag mig själv att idag skulle få bli Novalies dag.
Och vi skulle göra det hon ville!

Hon sa att hon ville til Nacka Forum hehe
japp hon diggar affärer.

Men det vart ännu bättre än så.

Vi hakar på min kära vän Veronika och Emilia till Andys Lekland.
Sen måste jag förbi BR en snabbis och inhandla lite leksaker.
För ikväll blir nämligen första kvällen då Novalie
ska lägga en napp eller kanske två i Nappfenslådan ;)


Redo för Andys Lekland ;)







Ursäkta bildkvaliten!
Det blir så när man vänder kameran på Iphonen ;)


Kommentarer
Postat av: Jenni

JAG har inte skrivit om något stort steg, det var ju faktiskt Therese haha! Men jag svarade iaf i samma inlägg, i kommentarsfältet ;)

2012-01-02 @ 20:01:45
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0