Capuccino

Nu är jag här igen...
Och har fortfarande inget vettigt att skriva haha!

Dagen gick fort idag,
blir som sagt rätt så rastlös när jag börjar sent på jobbet.
men idag bytte jag iaf sängkläder i våran säng och novalies säng,
sen rensade jag ur vårat skåp med handdukar och sängkläder,
har sparat en del som jag haft med mig hemifrån när jag flyttade.
Svisch och iväg ;)

Sen somnade jag faktiskt på soffan och vaknade för en stund sedan.
Sitter nu och njuter av en Capuccino från min Tassimo maksin,
jädrans va gott kaffe den gör ;)
helt i min smak!

Ska strax bege mig ner på centrum,
posta ett brev och handla lite snabbt sen är det dags för kvällens arbete =)

Hoppas ni alla får en bra kväll...

Tjiiiing!

Bjuder på en sommarbild från 2011 ♥

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Jag har blivit en smula less Tassimon redan. Tycker allt är så förbaskat sött förutom Marabou chokladen :) Den är sjuuukt god.

2012-01-19 @ 14:13:25
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0